اصلاح بودجه ۱۴۰۰ بر اساس وسعت شهرستان‌ها انجام شد

اخبار

اصلاح بودجه ۱۴۰۰ بر اساس وسعت شهرستان‌ها انجام شد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه اصلاح بودجه بر اساس وسعت شهرستان‌ها در دستور کار کمیسیون تلفیق بودجه قرار گرفت، گفت: این طرح در انتظار رأی‌گیری در صحن مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر خانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن تأکید بر اینکه استان سمنان از جایگاه خوبی در بودجه سال ۱۴۰۰ برخوردار نیست، اظهار داشت: وسعت شهرستان‌ها برای تصویب بودجه در قانون بودجه سال آینده در نظر گرفته نشده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه توزیع عادلانه بودجه مهم‌ترین مطالبه مردم است، تصریح کرد: در صورت تصویب اصلاحات قانون بودجه بر اساس وسعت شهرستان‌ها جایگاه استان سمنان تا چهار پله در جدول بودجه ارتقا می‌یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه توسعه روستاها در بودجه سال آینده مغفول مانده بود، افزود: مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و راه‌های روستایی اختصاص یافت. مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و راه‌های روستایی اختصاص یافت.

خانی کاهش فشار اقتصادی بر قشر آسیب‌پذیر را ازجمله دغدغه‌های اصلی اعضای کمسیون تلفیق بودجه عنوان کرد و گفت: ۱۰ هزار طرح نیمه‌کاره در کشور وجود دارد که یک طرح ۱۳ ساله داروسازی در شاهرود با پیشرفت ۹۰ درصدی وجود دارد که تعین تکلیف آن در دستور کار است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵ درصد برای بودجه عمرانی اختصاص یافت، بیان کرد: تاکنون ۱۱ درصد از این اعتبار تخصیص یافت و بر اساس برنامه ششم توسعه بودجه عمرانی باید ۳۰ درصد اختصاص یابد.

محصول پیشنهادی: تیغه کاتر

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *