اعتبارات عمرانی ناجا بسیار کم است

اخبار

اعتبارات عمرانی ناجا بسیار کم است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی معاونت مهندسی نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی به دلیل تنوع مأموریت ها نیاز به پروژه های عمرانی مختلفی دارد.

وی افزود: همکاران ما در شهرهای مختلف در مرزها و روستاها حضور دارند و باید حضور آنها و فعالیت های نسبت به قبل جدیت بیشتری داشته باشد و ما هم سعی می کنیم مکان های مناسبی که در شأن کارکنانمان باشد، برای آنها فراهم کنیم.

اشتری اظهارداشت: بخشی از مکان های که در اختیار ناجا است استیجاری است و ما موقت در آن مکان ها هستیم و همچنین بخشی از مکان هایی که متعلق به ناجا است، نیاز به بازسازی دارد که البته باید فعالیت هایمان را هم در سندیت ملک ها و هم بازسازی مکان های ناجا بیشتر کنیم و همچنین خدماتمان ارتقا یابد.

وی افزود: امروز ۱۲۱ پروژه عمرانی افتتاح می شود و امیدواریم با افتتاح این پروژه ها تسریع در خدمتگزاری به مردم را مشاهده کنیم.

اشتری تصریح کرد: با راه اندازی این پروژه ها هم رضایت مردم جلب می شود و هم رضایت فرماندهان ما و همچنان باید به جذب خیرین امنیت ساز فکر کنیم و بتوانیم با کمک این خیرین بخشی از خلاءهای موجود را پرکنیم

وی افزود: در اعتبارات عمرانی خیلی عقب افتادگی داریم و شاید بخشی از این عقب افتادگی ها هم به دلیل این باشد که اعتبارات ما در کل کم است و هر جا که کم می آوریم، از اعتبارات عمرانی هزینه می کنیم.

اشتری اظهارداشت: امسال یک قرارگاه جهادی تأمین مسکن در نیروی انتظامی راه اندازی کرده ایم و سعی داریم با فعالیت های این قرارگاه در تأمین منازل مسکونی و دیگر پروژه های عمرانی گام های موثرتری برداریم.

وی در پایان افزود: افتخار ناجا این است که در این هفته (هفته ناجا) بیشترین خدمت را به مردم ارائه می دهد و البته بتواند بخشی از نیازهای خود و کارکنانش را هم برآورده کند.

محصول پیشنهادی: تیغه کاتر

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *