توقف علمیات عمرانی اکوسیستم دره فرحزاد

اخبار

توقف علمیات عمرانی اکوسیستم دره فرحزاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: فعلاً با توجه به شیوع بیماری کرونا، علمیات عمرانی اکوسیستم فرحزاد متوقف شده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی کار احداث فاز دوم مرکز سروش (مرکز بازپروری معتادان متجاهر که توسط پلیس مبارزه با موادمخدر مدیریت می‌شود) اظهار کرد: ان‌شاءالله فاز دوم مرکز مهر سروش در ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، فقط مشکل تهیه آب در این مرکز وجود داشت که با تصویب استاندار و پیگیری فرماندار تهران، بحث انشعاب لوله‌کشی آب نیز انجام خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: با راه‌اندازی فاز دوم مرکز سروش ظرفیت هزار و ۲۰۰ نفری برای نگهداری معتادان متجاهر ایجاد می‌شود.

به گفته این مقام انتظامی، در صورت احداث فاز سوم این مرکز نیز هزار نفر به ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر اضافه خواهد شد.

وی درباره روند تبدیل دره فرحزاد به اکوسیستم نیز گفت: فعلاً با توجه به شیوع بیماری کرونا، بحث عمرانی اکوسیستم فرحزاد متوقف شده است.

حسنوند همچنین از جمع‌آوری روزانه حدود ۳۰۰ معتاد متجاهر در تهران خبر داد.

دره فرحزاد از بخش‌های خوش آب و هوای شمال تهران به حساب می‌آید که در مابین مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. در بین محله های پونک و سعادت آباد دره ای قرار دارد که رودخانهٔ پونک در آن جاریست. این دره را از دیرباز، «دره فرحزاد» می‌نامیدند. دره فرحزاد در شمال غرب تهران در دامنه جنوبی ارتفاعات البرز قرار گرفته‌است. در اطراف فرحزاد در غرب پونک و کن در شرق، محلهٔ سعادت آباد و در جنوب شرقی آن محلهٔ شهرک غرب واقع شده‌است. این دره داری طبیعت متنوع و زیبایی است که از مبدأ کوهستان تا عمق بافت شهر به طول ۱۰ کیلومتر نفوذ می‌کند.

محصول پیشنهادی: استوانه ایمنی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *