دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد

اخبار

دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های روستایی بخش کورائیم شهرستان نیر اظهار کرد: دولت سیزدهم برآمده از بطن و متن مردم یک دولت مردمی است و رسیدگی به امور مردم را از وظایف و رسالت‌های اصلی خود قلمداد می‌کند.

وی تصریح کرد: مسئولان به ویژه ادارات خدمات‌رسان شهرستان باید نگاه ویژه‌ای به روستاهای محروم در بخش کورائیم داشته باشند تا علاوه بر افزایش مهاجرت‌ها، شاهد افزایش تولیدات در این روستاها باشیم.

سرپرست فرمانداری نیر با تاکید بر اینکه توسعه مناطق روستایی محروم از اولویت برخوردار است، گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات روستاییان در دستور کار قرار دارد به گونه‌ای که امسال برای توسعه و پیشرفت روستاهای شهرستان اعتبار خاصی در نظر گرفته شده است.

محمدی افزود: تداوم حرکت پرشتاب توسعه شهرستان نیر نیازمند مشارکت همگانی است که این مهم با توسعه روستاها و رفع محرومیت از مناطق روستایی با مشارکت مردم و هم‌افزایی دستگاه‌ها محقق می‌شود.

وی بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌ها را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نباید تنها به ارائه گزارش‌ها اکتفا کنیم بلکه باید بازدیدهای میدانی از روستاها با هدف تصمیم‌گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم صورت گیرد.

محمدی با اشاره به پروژه‌های عمرانی افتتاحی در بخش کورائیم اضافه کرد: این پروژه‌ها در حوزه مخابرات اعم از بی. تی. اس تلفن همراه روستای ایرنجی، دستگاه دسترسی به اینترنت پرسرعت روستاهای کمال‌آباد، خان‌قشلاقی، کریق بزرگ، سعیدخانلو و همچنین افزایش پرت قره‌شیران است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طرح هادی اعم از سنگ فرش، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای کلاش بزرگ و قورتولموش از توابع بخش کورائیم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

محمدی اظهار کرد: توجه به خدمات‌رسانی به روستاها مهمترین عامل در افزایش مهاجرت معکوس به روستاهاست.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر تصریح کرد: اگر روستایی دارای خدمات و امکانات رفاهی باشد، شاهد تداوم حضور روستاییان در روستاها و افزایش سطح تولیدات کشاورزی، دامداری و دامپروری در روستاها نیز خواهیم بود.

محصول پیشنهادی: سرعت گیر ترافیکی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *