راهبند

راهبند مدل دژ

ویژگی های محصول:

– به طول بازوی ۴، ۵ و ۶ متر
– مدت زمان باز و بسته شدن ۶ ثانیه
– قابلیت اتصال به انواع کنترل تردد هوشمند
– فرمان با ریموت و پنل بیسیم
– رنگ کوره ای چرمی برجسته
– دستک از آلیاژ آلمینیوم ۶۰۶۳ و آنودایز شده
– پشتوانه فنی ۱۰ سال تولید انواع راهبند

قیمت راهبند:

جهت مشاهده قیمت راهبند کلیک کنید.

بدلیل نوسان شدید، قیمتها به روز میباشد. لطفا جهت استعلام به روز قیمت محصول با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ایمیل: admin@dezhestan.com

تلگرام: dezhestan_0@

وب سایت: www.Dezhestan.com

مشخصات فنی محصول:

مدل طول بازو (متر) زمان باز شدن زمان بسته شدن فاصله مرکز بازو تا زمین (MM) وزن موتور (KG) قدرت خروجی (W) ولتاژ V+10% سطح عایق بندی دمای محیطی قابل تحمل موتور
دژ ۶ ۳ ثانیه ۳ ثانیه ۸۵۰ ۵۵ ۸۰ ۲۲۰ B ۳۵ الی ۸۰ درجه سیلسیوس

توضیحاتی از محصول:

راهبند وسیله ای است که راه را میبندد. در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود. موارد استفاده از این محصول در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها است. حتی در سایر اماکن مانند مجتمع های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد. این محصول معمولاً بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود. امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد. پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود. دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد.
استفاده از این محصول ضروری است. اگر این محصول در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد، میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی کرد و اگر مشکلی نبود راه برای او باز شود. اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کند و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی، نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند. در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند. پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد. به طور کلی این محصول برای یک ایست کوچک به کار میروند. این محصول به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود. اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع به کار میرود.
این محصول در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود. مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود. اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند. نوع دیگر از این محصول هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

نکاتی در ارتباط با نحوه انتخاب راهبند:

راهبندها انواع مختلفی دارند ولی شما به نکاتی مانند عرض فضایی که میخواهید محصول آن را مسدود کند، میزان رفت و آمد در آن فضا و میزان حائز اهمیت بودن آن فضا توجه داشته باشید .
این نکات میتواند نحوه انتخاب محصول را مشخص نماید. مثلا اگر شما نمی خواهید مواقعی که ماشین خود را به بیرون از منزل برده اید همسایگان در محل پارکینگ شما پارک کنند. شما با یک مسئله امنیتی روبرو نیستید و نیازی هم به انتخاب یک راهبند با ویژگی های امنیتی ندارید. اگر شما بخواهید در محل یک بزرگراه یک ایست بازرسی ایجاد کنید شما نیازمند راهبندی هستید که به سرعت باز و بسته شود و کوچکترین خطایی نداشته باشد. عدم عملکرد صحیح راهبند به هر دلیلی میتواند در این شرایط یک فاجعه امنیتی ایجاد کند. بنابراین انتخاب راهبند کار بسیار حساس و حائز اهمیتی است. در نحوه انتخاب این محصول خیلی ها سعی دارند تا ببینید ارگان یا شخص خاصی از چه راهبندی استفاده کرده و آیا راضی است یا خیر. باید بگویبم که اگر آنها دقیقا شرایط رفت و آمدی و تردد شما را ندارند شما ممکن است یک راهبند غلط انتخاب کنید.

انواع راهبندها به شرح زیر می باشند:
راهبند های ستونی: این محصول با سیستم هیدرولیک طراحی شد است. برای مکان های نظامی، تجاری، اداری ، مسکونی با کاربرد امنیتی و کنترل تردد و ضد انتحاری بسیار مناسب می باشد.
راهبند های بازویی: برای کنترل رفت و آمد به پایگاه های نظامی ، ادارات ، منازل و پارکینگ ها مناسب هستند.
راهبند بازو شکسته: این محصول برای مکان های مانند داخل پاکینگ ها مناسب هستند واز دقت عمل فوق العاده ای برخودارند.
راهبند بلوک: محصولی است منحصر به فرد در دومدل استیل وفولادی چراغ دار با بکار گیری سیستم هیدرولیک پر قدرت ویک مرکزکنترل میکروکامپیوتری پیشرفته و محصولی است ضربه پذیر با سرعت عملکرد کمتر از ۳ثانیه که برای راه ها و ورودی امکان امنیتی ونظامی بسیار کارایی دارند. برای مکان های نظامی ، تجاری ،اداری ،مسکونی کاربرد دارد.
راهبند نیزه ای: با بکارگیری یک سیستم هیدرولیک پرقدرت و سیستم کنترل میکروکامپیوتری از بهترین قطعات محصولی با کیفیت بالا را فراهم ساخته است. این محصول عملا در صورتی که امکان گریز و یا فرار از منطقه ای وجود داشته باشد کارایی واقعی خود را خواهند داشت، با تیغه های فولادین این محصول هیچ خودرویی نمیتواند بدون آسیب در سیستم محرکه خود از این محصول عبور کند.

شرکت فنی و مهندسی دژستان برای آنکه انتخاب مشتریان را راحت تر و حرفه ای تر نماید خدمات مشاوره رایگان را در زمینه انتخاب راهبند ارائه می دهد.

تصاویری از محصول:

راهبند
راهبند

راهبند

راهبند

راهبند

راه بند

راه بند

عکس سه بعدی راهبند

برای مشاهده نمای بزرگ عکس سه بعدی اینجا کلیک نمایید

 

نقشه اجرا فنداسیون راهبند


راهبند

 

محصول پیشنهادی: میل پرچم

صفحه تماس با ما

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

4 thoughts on “راهبند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *