ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن

اخبار

ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکیدکرد: ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن، بر ضرورت تامین زیرساختهای اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد رحمتی بعد از ظهر چهارشنبه، در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت است و هیچ موضوعی نباید موجب تأخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان شود.

وی افزود: با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم افزایی همه دستگاه‌های ذیربط، روند طرح اقدام ملی مسکن در استان شتاب بیشتری باید بگیرد.

رحمتی گفت: قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند.

وی اذعان داشت: در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تأمین زمین مواجه هستیم، باید دستگاه‌های مسؤول با شتاب بیشتری روند تأمین زمین را حل کنند. در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تأمین زمین مواجه هستیم، باید دستگاه‌های مسؤول با شتاب بیشتری روند تأمین زمین را حل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید خود را در این مورد دغدغه مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاه‌های مرتبط پذیرفته نیست.

در این جلسه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران سهند در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن گزارش کامل و جامعی ارائه دادند، همچنین آخرین وضعیت تأمین اراضی در شهرهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محصول پیشنهادی: تودلی گاردریل

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *