نخستین پارک عمرانی کشور افتتاح شد

اخبار

نخستین پارک عمرانی کشور افتتاح شد

بوستان نهج البلاغه یکی از پارک های غرب تهران می باشد که مورد توجه شهروندان تهرانی قرار دارد. نخستین پارک عمرانی کشورمان در همین پارک واقع شده و با وجود زمان نسبتا کوتاهی که از تاسیس آن می گذرد، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

بیلینو یکی از شهربازی های تهران می باشد که در سال ۱۳۹۴ احداث شده و در آن می توانید بازی و سرگرمی را در کنار یادگیری تجربه کنید. دستگاه های راه سازی و ساختمانی موجود در این پارک واقعی هستند و در مقیاس کوچک تر ساخته شده اند تا کودکان بتوانند مورد استفاده قرار دهند. برخی از وسایلی که در این شهربازی وجود دارد عبارت اند از: بیل مکانیکی و جرثقیل چنگکی، گیم ها، جرثقیل حمل الوار و نوار نقاله، کلایمکس، بیل مکانیکی و جابجایی توپ، کشتی و چرخ و فلک می باشد. این شهربازی در واقع شهربازی کودکان محسوب می شود اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید علاوه بر کودکان و خردسالان، بزرگسالان هم می توانند در بیلینو سرگرم شوند و ساعات خوشی را سپری کنند. گردشگران تور داخلی به راحتی می توانند خردسالان خود را به این شهربازی برده تا سفری لذت بخش برای آن ها رقم بزنند.

یکی از بخش های مفرحی که در این شهربازی وجود دارد، بخش کنترل از راه دور می باشد که تمامی لوازم و وسایل موجود در آن از اروپا وارد ایران شده از همین رو دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. در این بخش بازدیدکنندگان می توانند با دستگاه های گوناگون نظیر: کامیون معدن، بیل مکانیکی، لودر و بولدوزر آشنا شوند و از راه دور با آن ها بازی نمایند.

تعطیلات آخر هفته زمان مناسبی است که به همراه خانواده به این پارک جذاب و متفاوت بروید و ساعات لذت بخشی را پشت سر بگذارید. اگر با تور تهران به پایتخت دوست داشتنی ایران سفر می کنید، بازدید از این شهربازی می تواند خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند و کودکانتان را با فضاهای شغلی آشنا سازد. این شهربازی آماده همکاری با مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس می باشد. جالب است بدانید که امکان برگزاری جشن تولد نیز در این مکان وجود دارد.

برای مشاهده تصاویر نخستین پارک عمرانی کشور روی این لینک کلیک نمایید.

محصول پیشنهادی: ضربه گیر ستون

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *