پدافند غیرعامل نیاز فعالیت‌های عمرانی و تأسیسات پر خطر

اخبار

پدافند غیرعامل نیاز فعالیت‌های عمرانی و تأسیسات پر خطر

فرمانده منطقه جنوب غرب ارتش گفت: طی سال‌های اخیر در کشور ما به طور جدی با مقوله پدافند غیر عامل برخورد شده است، در توسعه کشور هم جای پایی باز کرده است ولی کافی نیست.

سرتیپ امیر سرتیپ حمزه بیدادی در گفت‌وگو با میزان،  با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، گفت: فلسفه پدافند غیر عامل پیش‌گیری است، به منظور اتفاقاتی که در قالب تهدیدات دشمن قرار است اتفاق بیفتد، این سازمان نقش رصد این تهدیدات را بازی می‌کند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر در کشور ما به طور جدی با مقوله پدافند غیر عامل برخورد شده است، در توسعه کشور هم جای پایی باز کرده است ولی کافی نیست و باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

فرمانده منطقه جنوب غرب ارتش تصریح کرد: به طور مثال اگر فعالیت‌های عمرانی و تأسیسیات پر خطر مترو احداث می‌کنیم یا تأسیساتی ایجاد می‌کنیم، باید پدافند غیر عامل مورد توجه قرار بگیرد و در مجموع پدافند غیرعامل سایه سر فعالیت‌های عمرانی و تأسیسیات پر خطر ما باشد.

نگاه صد در صدی به پدافند غیر عامل در سوئیس

بیدادی تأکید کرد: نگاه به پدافند غیر عامل در کشور‌های توسعه یافته صددرصد دیده شده است، پیش بینی اتفاقات این چنینی را انجام داده اند و از اماکن پر خطر خود مراقبت می‌کنند.

پدافند غیر عامل در کشور ما جا نیفتاده است

فرمانده منطقه جنوب غرب ارتش اظهار کرد: پدافند غیر عامل هنوز در کشور به طور کامل جا نیفتاده است و این کافی نیست، در نتیجه همه باید بیشتر در این زمینه دقت کنیم، چون پدافند غیر عامل هم هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و هم امنیت بیشتری رابرای ما به همراه دارد که این امر بسیار مهم است.

محصول پیشنهادی: تیغه کاتر

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *