پروژه های دانشگاهی نیمه‌تمام تا پایان ۱۴۰۱ تکمیل می‌شوند

اخبار

پروژه های دانشگاهی نیمه‌تمام تا پایان ۱۴۰۱ تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر دکتر مرتضی فرخی در حاشیه آئین افتتاح ۶ پروژه عمرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین که هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار شد اظهار کرد: همت وزارت علوم و تحقیقات این است که تمام پروژه های دانشگاهی نیمه‌تمام و طرح‌های تمام و نیمه‌تمام زیرمجموعه این وزارتخانه را با بودجه‌های باقی‌مانده امسال نهایی کند و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز پیگیر هستیم که تأمین اعتبار کنیم تا تمام طرح‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

معاونت حقوقی و امور مجلس وزیر علوم توضیح داد: دانشگاه‌ها در دوره جدید با توجه به موضوع کرونا فرصتی پیداکرده‌اند که طرح‌های نیمه‌تمام خود را تکمیل کنند و همت وزیر علوم و تحقیقات و سیاست وزارت خانه نیز این است که این طرح‌ها سریع‌تر به نتیجه برسند.

وی با اشاره به بودجه موردنیاز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به‌منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ادامه داد: طبق اطلاعات ارائه شده آر سوی هیئت‌رئیسه دانشگاه، این مرکز برای طرح‌های نیمه‌تمام خود مبلغی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد و ما تلاش می‌کنیم در بودجه ۱۴۰۱ موضوع تجهیز و بازسازی ابنیه و پروژه‌های ناتمام را جلو ببریم و قدر زیادی را در سال آینده به نتیجه برسانیم.

این مسئول اذعان کرد: سیاست دیگر وزارت خانه که به‌طورجدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت توجه ویژه به خوابگاه‌های متأهلی است که در قانون ابلاغی جدید در خصوص جمعیت نیز به آن تأکید شده لذا تمرکز ویژه وزارت خانه در موضوع ساخت و تجهیز این خوابگاه‌ها دارد.

فرخی در خصوص اعتبارات این پروژه و طرح‌ها عنوان کرد: اعتبار این پروژه‌ها در مرحله رایزنی با کمیسیون تلفیق است و انشا الله با کمک عزیزان در این کمیسیون و صحن مجلس و پیگیری مجمع نمایندگان استان که تا امروز نیز همکاری‌های خوبی داشته‌اند این اعتبار جذب خواهد شد.

گفتنی است با حضور دکتر فرخی ۶ طرح عمرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین از جمله درمانگاه، سالن سلف باران، سالن اجتماعات، مخزن ذخیره آب فضای سبز، فاز دو دانشگاه معماری و ساختمان کارگاه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محصول پیشنهادی: بشکه ترافیکی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *