پروژه های عمرانی کشور با سرعت خوبی در حال اجراست

اخبار

پروژه های عمرانی کشور با سرعت خوبی در حال اجراست

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: به کوری چشم دشمنان هیچ یک از پروژه های عمرانی کشور نه تنها متوقف نشده بلکه با سرعت خوبی هم در حال اجراست.

«مهدی جمالی‌نژاد» عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ۶ طرح عمرانی، تفریحی و گردشگری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته به برکت خون شهدا ۱۸ هزار پروژه عمرانی بزرگ را افتتاح کردیم و در دهه مبارک فجر نیز ۳۰ هزار پروژه با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی شد و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیج سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی شاهدیم پروژه‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف کشور هر هفته به بهره برداری می‌رسد و وزارت کشور تعداد زیادی پروژه‌های شهری را با حضور رئیس جمهوری افتتاح کرد.

وی در ادامه از افتتاح پروژه‌های مختلف توسط شهرداری کرمانشاه اظهار رضایت کرد و گفت: سبدی از پروژه‌های مهم و با ارزش در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و اقتصادی امروز در این شهر افتتاح شد.

جمالی نژاد تاکید کرد: شهر را جامع نگر دیدن و برای همه طیف‌های سنی کار کردن ارزش دارد و انصافاً این هنر را شهرداری کرمانشاه با کمک مسؤولان استان و شورای شهر به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ما شهر کرمانشاه را با خصلت پهلوانی می‌شناسیم، گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم این منطقه جاری و ساری است و من از شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه می‌خواهم، اقدامات خوبی را که شهردار و شورای شهر انجام داده‌اند دنبال کنند زیرا مردم ما لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارند و ما هرچه انجام دهیم باز هم خیلی کم است.
اختصاص اعتبارات ملی به حوزه حمل و نقل و قطار شهری کرمانشاه

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ادامه افزود: امیدوارم به برکت خون سردار سلیمانی که نام پروژه ارزشمند تقاطع غیر همسطح هم به نام ایشان است بتوانیم اقداماتی از این دست را برای استان بیشتر داشته باشیم و امید است بتوانیم کرمانشاهی شاداب و بانشاط داشته باشیم.

وی قرار گرفتن کرمانشاه به دستور وزیر کشور در باشگاه کلانشهرهای کشور را خیلی با اهمیت دانست و گفت: اعتباراتی که برای کلانشهرهای کشور در نظر می‌گیریم در حوزه حمل و نقل و قطار شهری به کرمانشاه هم تخصیص پیدا خواهد کرد.

جمالی نژاد در ادامه استقبال مردم کشورمان از انتخابات شوراهای شهر و روستا را خوب دانست و گفت: حدود ۲۴۵ هزار نفر برای شوراهای روستاها و ۵۲ هزار نفر برای شوراهای شهرها ثبت نام کردند و در مردادماه شاهد فعالیت شوراهای جدید در سطح کشور خواهیم بود.

محصول پیشنهادی: ضربه گیر ستون

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *