اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محلات

اخبار

اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محلات

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محلات خبر داد و گفت: پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی بر مبنای مردم محوری و رفع نیازهای آنان گفت: در محلات مختلف، این نیازها متفاوت بوده، گاهی احداث فضای سبز، یک بوستان محلی و نصب تجهیزات مورد نیاز شهروندان است و گاهی آسفالت معابر نیاز آنان است، بنابراین شناخت محلات و توجه داشتن به درخواست‌های آنان برای ما حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران در خصوص ساخت آب‌نمای میدان شهیدان رحیمی افزود: این آب‌نما به مساحت ۳۰۸ متر مربع از پنج قسمت مجزا که شامل چهار بخش پیرامونی و یک بخش مرکزی ساخته شده که کف بیرونی و دیواره‌ها با کاشی کاری استخری اجرا و این پروژه به اتمام رسید.

وی به عملیات عمرانی آب‌نمای دیگری در بوستان بهیان اشاره کرد و گفت: این پروژه به مساحت ۱۰۰ متر مربع به تازگی در انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی آغاز شد.

علی احمدی اظهار کرد: احداث آب‌نماها، جلوه خاصی به فضای شهری می بخشد و منظر شهری زیبایی را ایجاد می‌کند.

شهردار منطقه ۱۳ تهران در خصوص عملیات بهسازی و مرمت محوطه آرامگاه شهدای گمنام در بوستان سیمرغ خاطر نشان کرد: این پروژه به منظور حفظ و نگهداری یادمان شهدای گمنام و ارج نهادن به مقام شامخ شهادت و شهیدان گرانقدر در دستور کار قرار گرفت.

 

محصول پیشنهادی: چشم گربه ای ایمنی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *