بودجه عمرانی سال آینده ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است

اخبار

بودجه عمرانی سال آینده ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است

دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه پس از پایان جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران از افزایش حداقل یک پنجمی فصل حقوق کارکنان دولت در لایحه_بودجه سال آینده خبر داد و گفت: سال ۹۸ از دو روش تلاش می کنیم که تولید و اشتغال افزایش یافته و فقر مطلق را کاهش دهیم و بودجه عمرانی نیز کاهش نمی یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دکتر نوبخت با بیان اینکه روش اول برای افزایش تولید و اشتغال اختصاص منابع دولتی برای طرح های عمرانی دولتی به میزان حدود ۷۹ هزار میلیارد تومان است، افزود: البته طرح های عمرانی را به گونه ای اولویت بندی کردیم که برخی از آنها از جمله طرح های سفرهای مقام معظم رهبری و رییس جمهور سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.
معاون رییس جمهور روش دوم افزایش تولید و اشتغال را اختصاص بودجه عمرانی از منابع بانکی و صندوق ذخیره ارزی برای واحدهای تولیدی بخش خصوصی برشمرد و تصریح کرد: این منابع به صورت‌های مختلف اختصاص خواهد یافت که یا کمک بلاعوض یا تسهیلات ارزان قیمت یا وجوه اداره شده خواهد بود و در اختیار واحدهای تولیدی کشاورزی، صنعتی، خدماتی و گردشگری قرار خواهیم داد.
نوبخت با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه با منابع محدودی که در اختیار دارد اما باید تقاضاهای مختلفی را پاسخگو باشد و اگر به بخش خاصی بودجه بیشتری اختصاص دهد باید از بخش های دیگر کم کند، افزود: انتظار داریم افراد و تشکل‌ها غیرمسوولانه به انتظارات دامن نزنند زیرا ما علاقه داریم به عنوان سازمان برنامه و بودجه همه مطالبات را به موقع پرداخت کنیم اما دست ما باز نیست و حتی امسال برای پرداخت پول خریدتضمینی محصولات کشاورزان مجبور شدیم ۳ هزار میلیارد تومان از بانک ها با کارمزد ۲۰ درصد وام بگیریم.
رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین تصریح کرد: در سال آینده همچنان یارانه نقدی پرداخت و مستمری اقشار تحت حمایت همچون امسال افزایش خواهد داشت.

 

محصول پیشنهادی: سرعت گیر پلاستیکی

درباره محصول پیشنهادی: امروزه با گسترش روز افزون استفاده از وسایل نقلیه موتوری مانند اتومبیل و موتور سیکلت، باز کردن گره کور مشکلات ترافیکی کلانشهرها به یکی از بزرگترین چالشهای مدیریت شهری بدل گشته است. در این بین سرعت غیر مجاز برخی رانندگان ، استفاده از تجهیزات ترافیکی کنترل و کاهش سرعت را می طلبد. سرعت گیر های ترافیکی در بسیاری مواقع پاسخ مناسبی به این نیاز می باشند. اساس کار سرعت گیر های ترافیکی ، ایجاد ذهنیت وجود یک مانع آسیب رساننده به خودرو در مسیر و به طبع آن کاهش سرعت خوردو از طرف راننده می باشد.

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *