تا پایان سال ۷ پروژه عمرانی جدید به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار

تا پایان سال ۷ پروژه عمرانی جدید به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان امسال ۷ پروژه عمرانی جدید در سطح شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، امروز در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری و بزرگراه شهید زین‌الدین با بیان اینکه این پروژه بیست و یکمین تقاطع غیرهمسطح در این دوره از مدیریت شهری است، اظهار کرد: مطالعاتی در دوره ششم مدیریت شهری روی تقاطع‌های ناقص پایتخت صورت گرفت و درنهایت برای اجرای کامل ۹۸ تقاطع ناقص برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: با اجرای این تقاطع دو کیلومتر فاصله کاهش یافت و اختلال ترافیکی در بزرگراه شهید باقری که در دهه ۸۰ به دلیل حذف چراغ‌های راهنمایی ایجاد شده بود، مرتفع خواهد شد.

صداقتی با بیان اینکه امروز دومین تقاطع این بزرگراه -پس از تقاطع بزرگراه شهید باقری- فرجام- افتتاح می‌شود، گفت: تقاطع‌های دیگری نیز در سال آینده در دستور کار قرار گرفته است. تا پایان امسال هفت پروژه عمرانی در سطح شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه یک میلیون و ۵۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شده و از برنامه مقرر عبور کرده‌ایم، تصریح کرد: با تلاش مناطق ۲۲ گانه و حمایت معاونت فنی و عمرانی و معاونت مالی و اقتصاد شهری این مهم محقق شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در طراحی این تقاطع شهری ابتکار خوبی صورت گرفت و تعدادی از املاک فریز شده دیگر نیاز به تملک پیدا نکرد، یادآور شد: برآورد ما برای این اقدام ۱۰۰ میلیارد تومان بود و هزینه تصرف املاک صرف اجرای پروژه شد و گره ترافیکی را در این محدوده کاهش داد.

 

محصول پیشنهادی: میل پرچم

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *