شروع طرح های عمرانی جدید ممنوع شد

اخبار

شروع طرح های عمرانی جدید ممنوع شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان از طرح های عمرانی جدید عمرانی مگر در موارد ضروری اجتناب می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داود منظور اعلام کرد: «سازمان برنامه و بودجه در راستای تأمین حداکثری رضایت عمومی به تخصیص اعتبارات عمرانی برای تکمیل طر‌ح‌های زیرساختی با اولویت طرح‌های در آستانه بهره‌برداری و وعده شده در سفرهای استانی رئیس‌جمهور می‌پردازد و از شروع طرح‌های جدید مگر در موارد ضروری اجتناب می‌کند».

گفتنی است، پیشتر اعلام شده بود، در راستای تحقق راهبرد رشد تولید در سال جاری، ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل به بیش از ۱۲ کلان پروژه در این حوزه تخصیص داده شد.

به گزارش تسنیم، پیشتر  وزیر اقتصاد با اشاره به تفویض اختیارات مولدسازی به استان‌ها، از مسئولان استانی خواست از منابع مولدسازی دارایی های دولت برای تامین مالی پروژه های عمرانی و نیمه تمام استان استفاده کنند.

داود منظور رئیس سابق سازمان امور مالیاتی است که در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد و جایگزین میرکاظمی شد. داود منظور ۵۷ ساله، متولد تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق (ع) (۱۳۶۹) است. وی پیش از این قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر، معاون وزیر نیرو در برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، معاون برنامه‌ریزی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، مشاور اقتصادی وزیر نیرو، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران، نماینده کشور در شورای جهانی انرژی از سال ۱۳۸۵ تاکنون) و مشاور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بود.

 

محصول پیشنهادی: تیغه کاتر

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *