رونمایی از پروژه‌های عمرانی شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن

اخبار

رونمایی از پروژه‌های عمرانی شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارشنبه شب ضیافت افطاری با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و دست‌اندرکاران حوزه ورزش در محل برج میلاد برگزار و از پرو‌ژه‌های عمرانی مرتبط، رونمایی ‌شد.

براساس تفاهم‌نامه‌ بین شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی‌ شهر تهران، پروژه چند منظوره “ماه‌لند” که یکی از پروژه‌های بزرگ تجاری، مسکونی و فرهنگی کشور در منطقه اقتصادی ماهشهر است، به عنوان اولین پروژه مشترک حضور ورزشکاران در فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای با هدف توزیع فرصت‌های عادلانه، در این برنامه معرفی شد.

همچنین در این مراسم، از طرح سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی که جهت تأمین آینده رفاهی ورزشکاران راه‌اندازی می‌شود، رونمایی شد.

در این پروژه چند منظوره علاوه بر ظرفیت ایجاد شده برای ورزشکاران، عموم مردم نیز می‌توانند در این فرصت سرمایه‌گذاری مشارکت کنند تا پشتوانه‌ای برای آینده اقتصادی خود و فرزندانشان داشته باشند. هدف از اجرای این طرح، جذب مشارکت‌های عمومی در طرح‌های عمرانی و ایجاد فرصت‌های مناسب برای بهره‌مندی عموم در کنار چهره‌ها در حوزه ساخت‌وساز است.

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و رئیس هیئت مدیره پیشکسوتان استقلال ایرانیان در این باره گفت: یکی از نیازهای طبیعی بشر «مسکن» است و دولت‌ها نیز همواره سعی می‌کنند که در راستای این مهم، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را داشته باشند، اما آنچه در کشور ما به خوبی جا نیفتاده، بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها و مشارکت جمعی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، تعاونی‌ها بتوانند نقش پررنگ‌تری در جهت تولید مسکن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت اینگونه پروژه‌ها مستلزم همراهی و همکاری جمعی است، عنوان کرد: برای اینکه این طرح‌ها با موفقیت همراه باشد، حتماً ورزشکاران باید حضور مستمر داشته باشند و نقش اصلی را در پیشبرد آن ایفا کنند.

حمید استیلی بازیکن پیشین تیم ملی نیز در ارتباط با اقتصاد ورزش و به خصوص بحث سرمایه‌گذاری چهره‌های ورزشی در پروژه‌های عمرانی، عنوان کرد: نام و اعتبار ورزشکاران می‌تواند به عنوان یک سرمایه تلقی شود و زمانی که وارد یک فعالیت اقتصادی می‌شوند به این نکته توجه دارند که اینگونه سرمایه‌گذاری‌ها باید برد – برد باشد، یعنی هم ورزشکار از این سرمایه‌گذاری بهره‌ ببرد و هم سود جمعی حاصل شود. این پروژه چند منظوره در مراحل اولیه است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

 

محصول پیشنهادی: سرعت گیر ترافیکی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *