شورای فنی بر فعالیت های عمرانی دستگاه های استانی و ملی نظارت مستمر دارد

اخبار

شورای فنی بر فعالیت های عمرانی دستگاه های استانی و ملی نظارت مستمر دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: گزارش فعالیت دستگاه های ملی و استانی این استان به وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی اعلام شود.

به گزارش برنا از اراک ، مهدی زندیه وکیلی در نشست شورای فنی استان مرکزی افزود: شورای فنی بر فعالیت های عمرانی تمامی دستگاه های استانی و ملی در استان نظارت مستمر دارد اما دستگاه های ملی استان اکنون اطلاعات اندکی در زمینه فعالیت های عمرانی در اختیار این شورا قرار می دهند.

وی ادامه داد: در زمینه نظارت، ارزیابی و بازدیدهایی که از طرح های دستگاه های ملی استان مرکزی می شود باید گزارش این نظارت و نحوه اجرای طرح ها توسط شورای فنی استان به وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی ارایه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: با ارایه گزارش ایرادات و نقاط مثبت طرح های عمرانی اجرای شده توسط دستگاه های استانی و ملی استان، سازمان های مرکزی با فعالیت این دستگاه ها بیشتر آشنا می شود.

زندیه وکیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برج پرنده نگری تالاب میقان اراک از نظر ایمنی خطرناک بوده و اجرای این سازه به درستی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در اجرای برج پرنده نگری شهرستان اراک توجهی به بحث مهندسی این سازه انجام نشده و اجرای آن به صورت غیر حرفه ای انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش شورای فنی، مقاوم سازی برج پرنده نگری تالاب میقان اراک امکان پذیره نبوده و این سازه غیر قابل اصلاح است.

زندیه وکیلی افزود: نیاز است نشستی بین گروه های فنی شورای فنی استان مرکزی که از برج پرنده نگری تالاب میقان اراک بازدید کرده اند و پیمانکار اجرای این طرح برگزار و در خصوص نحوه اصلاح این برج تصمیم گیری کنند.

محصول پیشنهادی: ضربه گیر ستون

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *