مدیریت مالی پروژه ها یکپارچه و هوشمندسازی می شود

اخبار

مدیریت مالی پروژه ها یکپارچه و هوشمندسازی می شود

داود منظور در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی ۲۲۰ تختخوابی تنکابن در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ساخت این بیمارستان کار بسیار ارزشمند از منظر اجتماعی و عمرانی است، اظهار داشت: با همت مسئولان استانی و نماینده مردم منطقه در مجلس خوشبختانه این بیمارستان در استانه بهره برداری قرار گرفته است.

منظور افزود: تنها ۵ درصد از اقدامات عمرانی و زیرساخت‌های ساختمان آن باقی مانده که تا دهه مبارکه فجر به نظر می‌آید که به اتمام برسد.

وی گفت: در تلاش هستیم تا دستگاه‌های ام آر ای و تصویر برداری و بطور کلی تجهیزات پزشکی را نیز برای این بیمارستان تا قبل از سفر رئیس جمهور مهیا سازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ارزش روز بیمارستان فوق تخصصی تنکابن را ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: اولویت گذاری دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره عمرانی که سبب ساز یاس و نا امیدی در بین مردم شده، است.

منظور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کشور به عرصه سازندگی و کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: برنامه دولت این است که از شروع طرح‌های جدید پرهیز کرده و طرح‌های نیمه کاره را به سرانجام برساند.

وی بیان داشت: یک طرح کوچک آبرسانی در لیماک رامسر امروز به بهره برداری رسید وتکمیل اینگونه پروژه‌ها از جمله کنارگذرها، بیمارستان و طرح‌های بزرگراهی در مازندران واولویت دولت است.

معاون رئیس جمهور همچنین بر نظارت میدانی در کنار نظارت منابع مالی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا هوشمندسازی بودجه‌ای را در کشور تقویت کرده و به همین منظور پرداخت تمام حقوق‌ها و دستمز ها از چندماه قبل به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: بعد از موضوع حساب واحد خزانه که به نتیجه رسید و همه حساب‌ها تحت نظر بانک مرکزی است، تکمیل مدیریت یکپارچه مالی هم در دستور کار سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد.

 

محصول پیشنهادی: تیغه درزگیری

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *