مشارکت بنیاد مستضعفان در پروژه های اقتصادی و عمرانی

اخبار

مشارکت بنیاد مستضعفان در پروژه های اقتصادی و عمرانی

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مشارکت این نهاد در اجرای پروژه های اقتصادی و عمرانی در سطح کشور گفت: بنیاد مستضعفان اراضی خود را برای اجرای طرح مسکن در اختیار دولت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به واگذاری بخشی از اراضی بنیاد به دولت برای ساخت مسکن اظهار کرد: طی یک سال گذشته اراضی این نهاد در اختیار دولت قرار گرفته است تا ساخت مسکن تسهیل شود.

وی با اشاره به کمبود مسکن در استان گیلان و با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این استان نیز اراضی خود را در اختیار مسئولان قرار داده است، افزود: ۲۰ هزار متر مربع از اراضی شرکت عمران مسکن شمال در رشت در اختیار مسئولان گیلان گرفته تا به توسعه در حوزه مسکن و اقتصاد کمک کند.

فتاح محرومیت زدایی در کشور به ویژه استان گیلان را از اولویت‌های بنیاد عنوان و اضافه کرد: یکی از شهرستان‌های گیلان به عنوان نقطه هدف انتخاب شده و اقدامات لازم با تلاش مسئولان گیلان برای رفع محرومیت‌ها با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه صدور اسناد بنیاد علوی در استان گیلان ادامه داد: برخی موانع و مشکلات در برای صدور اسناد علوی در سطح کشور و استان وجود داشت که برطرف شده است.

فتاح در ادامه به مشارکت بنیاد مستضعفان در اجرای برخی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: در استان گیلان تأمین اراضی برای اجرای این طرح بر عهده بنیاد مستضعفان است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ هزار سهمیه ساخت مسکن محروم به کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان گفت: سهمیه استان گیلان ۱۳۰ واحد مسکن است که بسیار کم بوده لذا در تلاش هستیم که سهمیه استان افزایش یابد.

 

محصول پیشنهادی: راهبند

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *