کیفیت پروژه های عمرانی فدای سرعت و سلیقه نشود

اخبار

کیفیت پروژه های عمرانی فدای سرعت و سلیقه نشود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نباید فدای سرعت و یا برخی نگاه‌های مقطعی و سلیقه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر دوشنبه در دوازدهمین جلسه شورای فنی استان اردبیل، اظهار کرد: ما ظرفیت خوب شرکت‌های پیمانکاری و پایه‌های فنی و تخصصی مناسبی را در این شرکت‌ها شاهد هستیم و قابلیت اجرای ۱۷۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را با کیفیت و مطلوبیت دارند و کیفیت پروژه های عمرانی فدای سرعت و سلیقه نشود.

وی تصریح کرد: در کنار شرکت‌های پیمانکاری، ما از ظرفیت شرکت‌های مشاوران و پیمانکاران حقیقی نیز بهره می‌بریم تا پروژه‌های عمرانی و زیربنایی با کیفیت و مطلوبیت اجرایی و عملیاتی شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اتمام فصل سرد سال از اوایل سال آینده آغاز عملیات پروژه‌های عمرانی و از سرگیری طرح‌های نیمه‌تمام را با هدف تکمیل آنها در سریع‌ترین زمان شاهد خواهیم بود که در این باب شهرداری‌ها باید از فرصت فصل کاری سال آینده برای توسعه کیفی آسفالت‌ریزی و مرغوبیت کار عمرانی بهره ببرند.

میرجعفریان افزود: تلاش مؤثری انجام خواهیم داد تا در سال آینده با توجه به رویکرد دولت، پروژه‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد به سرانجام رسیده و با هماهنگی راه و شهرسازی، راهداری، شهرداری‌ها، نوسازی مدارس و سایر دستگاه‌های حوزه عمرانی بتوانیم فعالیت‌های خوبی را در به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد باشیم.

وی به پروژه‌های اجرایی حوزه آب و فاضلاب و ضرورت سرعت گرفتن اجرای این پروژه‌ها با کیفیت مطلوب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در استان در این زمینه فراهم شده و در اکثر شهرها با توجه به نیاز مبرم به آب شرب پایدار، سعی بر این است تا تصفیه‌خانه‌ها و مراکز تأمین آب شرب بهره‌برداری شود.

میرجعفریان نمونه این پروژه‌ها را تصفیه‌خانه آب شرب مغانسر و ۲۰ روستای همجوار اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجرا است و اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه آبرسانی خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با همکاری بسیج سازندگی برای ۴۵۴ روستا طرح آبرسانی در حال انجام است و قطعاً تکمیل و بهره‌برداری سریع این پروژه‌های می‌تواند دغدغه‌های ما را در سال آینده در تأمین آب شرب پایدار برطرف کند.

 

محصول پیشنهادی: میل پرچم

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *