۱۰۳ پروژه عمرانی ۱۴ شهر جدید آماده افتتاح شد

اخبار

۱۰۳ پروژه عمرانی ۱۴ شهر جدید آماده افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۳ پروژه با هزینه ۹۳۸ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۳۴۷ نفر در ۱۴ شهر جدید آماده افتتاح شده است.

بر این اساس ۴  پروژه با ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در شهر جدید اندیشه، ۱۹ پروژه به اعتبار یکهزار و ۱۴۶ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵۲ نفر در شهر جدید پردیس، ۸ پروژه با اعتبار ۸۶۸ میلیون ریال اعتبار با اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر در شهر جدید پرند، ۳ پروژه با اعتبار یکهزار و ۳۱۷ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۴۲۵ نفر در شهر جدید مهستان، ۱۴ پروژه با اعتبار ۷۲۹ میلیون ریال با اشتغال‌زایی ۱۸۵ نفر در شهر جدید فولادشهر، ۵ پروژه با اعتبار ۳۳۲ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵ نفر در شهر جدید مجلسی از جمله طرح‌هایی است که آماده افتتاح شده است.

همچنین، ۶ پروژه با اعتبار ۱۳۷۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۷ نفر در شهر جدید صدرا، ۱۲ پروژه با اعتبار ۵۴۱ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهر جدید بینالود، ۴ پروژه با اعتبار ۳۴۸ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهر جدید گلبهار، ۷ پروژه با اعتبار ۲۱۷  میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵ نفر در شهر جدید رامشار، ۲ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در شهر جدید رامین، ۵ پروژه با اعتبار ۴۸۴ میلیون ریال و اشتغال زایی ۱۴۹ نفر در شیرین‌شهر، ۱۲ پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۱۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۶۷ نفر در شهر جدید سهند و ۲ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در شهر جدید علوی از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح می‌رسد.

افتتاح‌های هفته دولت نیز به شرح زیر است؛

در شهر بینالود در استان خراسان رضوی ۱۲ پروژه شامل ۵ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، ۳ پروژه شبکه زیربنایی، ۴ پروژه شبکه معابر افتتاح می‌شود.

در شهر پردیس در استان تهران ۱۹ پروژه شامل ۶ پروژه آموزشی، ۴ پارک و فضای سبز، ۴ مرکز تجاری، ۲ فضای مذهبی، ۳ فضای ورزشی به افتتاح می‌رسد.

در شهر پرند در استان تهران در مجموع ۸ پروژه شامل ۶ پروژه آموزشی، یک پروژه مذهبی و یک پروژه روبنایی افتتاح می‌شود.

در شهر سهند در استان آذربایجان‌شرقی ۱۲ پروژه شامل ۳ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، یک پروژه آموزشی، یک مرکز تجاری، ۳ پروژه شبکه معابر، ۴ پروژه روبنایی بهره‌برداری می‌شود.

در شهر صدرا در استان فارس، ۶ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، ۲ پروژه زیربنایی، ۲ پروژه شبکه معابر، یک پروژه مذهبی، به بهره‌برداری می‌رسد.

در شهر علوی در استان هرمزگان نیز در مجموع ۲ پروژه شامل پارک و فضای سبز و ورزشی افتتاح می‌شود.

در شهر مجلسی در استان اصفهان در مجموع ۵ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، ۲ پروژه آموزشی، یک پارک و فضای سبز، یک پروژه زیربنایی، بهره‌برداری می‌شود.

در شهر اندیشه در استان تهران نیز در مجموع ۴ پروژه شامل یک پروژه زیربنایی، ۲ پروژه فرهنگی و یک پروژه ورزشی است.

در شهر رامشار در استان سیستان و بلوچستان مجموعا افتتاح ۷ پروژه برنامه‌ریزی شده است که شامل یک پارک و فضای سبز، ۵ شبکه زیربنایی و یک پروژه فرهنگی است.

در شهر رامین در استان نیز ۲ پروژه شامل یک پارک و فضای سبز و یک فضای ورزشی افتتاح می‌شود.

در شهر شیرین‌شهر در استان خوزستان نیز در مجموع ۵ پروژه افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل یک فضای آموزشی، یک پارک و فضای سبز، یک شبکه زیربنایی، یک پروژه شبکه معابر و یک پروژه ورزشی است.

در شهر فولاد شهر در استان اصفهان افتتاح ۱۴ پروژه شامل ۲ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، یک پارک و فضای سبز، ۲ مرکز تجاری، یک شبکه زیربنایی، ۴ شبکه معابر، ۲ مرکز فرهنگی، یک مرکز مذهبی و یک پروژه روبنایی در برنامه است.

در شهر گلبهار در استان خراسان رضوی نیز ۴ پروژه شامل ۲ پروژه آموزشی و ۲ پروژه تجاری افتتاح می‌شود.

در شهر هشتگرد (مِهستان) در استان البرز ۲ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی و یک پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

محصول پیشنهادی: میل پرچم

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *