۸۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد

اخبار

۸۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، با بیان اینکه مشاهده به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی کشور بسیار لذتبخش است، اظهار داشت: کشور اکنون تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است، پروژه‌های عمرانی ما محدود به قله‌هایی که برای افتتاح در نظر گرفته‌ایم نیست و همیشه پروژه‌های عمرانی علیرغم فشارهای دشمنان در حال پیشرفت با سرعت و موفقیت هستند.

وی ادامه داد: شهردار گلدشت یکی از شهرداران بسیار خلاق و نوآور و خدوم است و اقدامات جهادی بسیار خوبی با همراهی شورای شهر گلدشت داشته است، پروژه‌های خوب در حال انجام قرار نیست کند بشود، مولد سازی کاری ارزشمندی است و اگر قرار است ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام عمرانی کشور را تمام کنیم باید با اتکا به بحث مولد به نتیجه برسانیم و این یک خدمت ماندگار از دولت است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ابراز امیدواری کرد پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حوزه هنری در سطح کشور با قدرت ادامه پیدا کند و گفت: می‌توانیم شهرهای مرکز هربخش را برای احداث سالن‌های مشارکتی در نظر گرفت. شهر گلدشت یک باغ شهر است و در وزارت کشور برای برندینگ شهرها ظرفیت شهرها را در نظر گرفته‌ایم و برای احیای باغ شهر گلدشت و احیای برند این شهر نیازمند یک اهتمام ویژه هستیم و اطمینان دارم آقای فردوسی شهردار گلدشت می‌تواند این کار را انجام دهد و ای کاش مدیرانی مانند وی را می‌شد برای کشور تکثیر کرد.

وی به چند بُعدی بودن پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت اشاره کرد و افزود: تنها پروژه فرهنگی در این شهر به ثمر نرسیده است و شاهد هستیم پروژه‌های عمرانی مختلف و مهمی نظیر میدان میوه و تره‌بار این شهر نیز به ثمر رسیده است و این نشان دهنده تلاش و مدیریت جهادی شهردار شهر گلدشت است.

 

محصول پیشنهادی: چشم گربه ای ترافیکی

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *