طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات عمرانی به مجمع تشخیص مصلحت ارسال شد

اخبار
نمایندگان مجلس با اصرار بر نظر خود علیرغم ایراد شورای نگهبان، طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب دارایی های سرمایه‌ای و مالی سال ۹۶ را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد ایراد شورای نگهبان به طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی سال ۹۶ در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
شورای نگهبان به این طرح ایراد گرفته و اعلام کرده بود طبق قانون، تمدید مهلت جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۶ در سال ۹۷ امکان پذیر نیست.
نمایندگان با پافشاری بر نظر خود این طرح دو فوریتی را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع کردند.

محصول پیشنهادی: راهبند مدل فنسی

درباره محصول پیشهادی: راهبند فنسی با راهبند حصاری وسیله ای است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود. موارد استفاده از این محصول در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد. این محصول معمولاً بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود. امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد. پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود. دلیل استفاده از راهبند فنسی در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد.
امروزه در سطح شهر در ورودی پارکینگ بسیاری از مراکز خرید، ادارات، سازمان ها، راهبند فنسی مورد استفاده قرار میگیرد. هدف از نصب راه فنسی، جلوگیری از عبور وسایل نقلیه غیرمجاز و افزایش ایمنی میباشد که در ابعاد و طرح های مختلف ساخته می شوند، بنابراین میتوان براساس عرض گذرگاه و شرایط نصب، مدل مناسب را انتخاب نمود. راهبند فنسی را میتوان براساس نوع سیستم محرک به دو گروه الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم نمود. هر یک از این دو، دارای ویژگی های عملکردی بخصوصی بوده و برای استفاده در شرایط کاری ویژه ای مناسب میباشند.

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *