توزیع لاستیک ناوگان عمومی جاده ای با نرخ مصوب دولتی

اخبار

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از ۱۴ تیرماه سال‌جاری توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی صرفاً از طریق صدور معرفی‌نامه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به توزیع‌کنندگان انجام می‌شود.
داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: طی جلسات برگزار شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه در محل وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ستاد تنظیم بازار، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، انجمن صنفی تولید و وارد کنندگان لاستیک، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل بار و مسافر مقرر گردید از روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه اطلاعات لاستیک‌های مورد نیاز از نظر تعداد، سایز و قیمت که در اختیار عاملین مجاز توزیع کننده قرار گرفته است، در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده شود که بر اساس آن توزیع کنندگان صرفاً با معرفی‌نامه‌های صادره توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رانندگان اجازه دارند به مدت یک هفته نسبت به فروش لاستیک با قیمت مصوب اقدام نمایند.
وی افزود: توزیع‌کنندگان به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی‌نامه‌های صادره نداشته و در صورت مشاهده مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز ، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. این روند هر هفته بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.
امانی درخصوص توزیع لاستیک‌های وارداتی اظهار داشت: موجودی لاستیک‌ها از وارد کنندگان اخذ و طبق روال فوق اقدام می‌شود و از این تاریخ به بعد کلیه لاستیک‌های وارداتی مورد نیاز بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صرفاً از روش مذکور توزیع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز این آمادگی از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد تا محل مناسبی را در پایانه‌های بار و مسافر در اختیار توزیع کنندگان لاستیک قرار دهد.

محصول پیشنهادی: چشم گربه ای

سرعتگیرهای چشم گربه ای نوعی از سرعتگیرها هستند که در خیابان ها ، بزرگراهها، اتوبان ها و جاده ها و در بعضی موارد در معابر نیز استفاده می شود. نوع سولار یا خورشیدی به مدلی از سرعتگیر میگویند که نور خورشید را در روشنایی روز گرفته و توسطLEDهای کوچک در طول تاریکی شب چشمک زنان باعث میشود رانندگان به مسیر درست هدایت شوند .
از کاربردهای چشم گربه ای میتوان به خط کشی های ادامه دار و خط کشی های به شکل محوری، در قسمت مخصوص عابرین پیاده، نصب به صورت عرضی در پلیس راه ها و عوارضی ها، در بخش های کارگاههای عمران و راه سازی و حتی در گوشه های پلها و پرتگاهها را می توان اشاره کرد. تمامی انواع چشم گربه قابل ارائه شده توسط شرکت دژستان به راحتی و در کمترین زمان قابل نصب می باشد. همچنین تمامی محولات شرکت دژستان دارای تاییده از وزارت راه و شهرسازی می باشد.

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *