زمان هزینه کرد اسناد خزانه طرحهای عمرانی تعیین تکلیف شد

اخبار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب و تعیین تکلیف نهایی زمان هزینه کرد اسناد خزانه طرحهای عمرانی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

علی کاظمی باباحیدری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سال گذشته با مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه طرحهای عمرانی تا پایان سال مالی (تیرماه هر سال) تعیین شده بود.
به گفته وی، امسال با توجه به زلزله کرمانشاه و بارندگی ها در اردیبهشت ماه، استانها یا بروز خشکسالی و سخت شدن کار در بهار برای پیمانکاران، دولت درخواست جذب اسناد خزانه را تا پایان شهریورماه داشت.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: این درخواست تغییر زمان مهلت هزینه کرد اسناد خزانه تا پایان شهریورماه از سوی کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس تایید شد اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود.
کاظمی اظهار داشت: این مصوبه مجلس برای تعیین سرنوشت نهایی آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت، که روز سی ام تیرماه، پس از ۲ جلسه بحث و تبادل نظر به تصویب مجمع رسید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این مصوبه به نفع پیمانکاران و بخش های عمرانی کشور است تا زمان بیشتری اقدام به تسریع طرحهای عمرانی کنند.
به گزارش ایرنا، براساس مصوبه خردادماه مجلس شورای اسلامی، مهلت تعهد و پرداخت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور اعم از وجوه نقد و اوراق بهادار (اسناد خزانه، اوراق مشارکت و سایر اسناد مالی اسلامی) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۷ تمدید شده بود.
مانده وجوه مصرف نشده اعتبارات فوق الذکر حداکثر تا دهم مهرماه ۱۳۹۷ به خزانه داری کل کشور باید واریز شود.
مهلت ارسال صورت حساب دریافت و پرداخت نهایی نیز تا پایان مهرماه ۱۳۹۷ تعیین می شود.
در بند «ب» این ماده واحده آمده بود که استفاده از اوراق اسناد خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح ها و پروژه های مربوطه از جمله تملک اراضی بلامانع است.
اسناد خزانه یا اوراق بهادار با نام فرد، بیانگر تعهد دولت ها به باز پرداخت مبلغ اسمی اوراق در تاریخ سررسید می باشد.
این اوراق بدون کوپن سود و برای تامین کسری بودجه دولت ها منتشر می شود.

محصول پیشنهادی: سرعت گیر پلاستیکی

امروزه با گسترش روز افزون استفاده از وسایل نقلیه موتوری مانند اتومبیل و موتور سیکلت، باز کردن گره کور مشکلات ترافیکی کلانشهرها به یکی از بزرگترین چالشهای مدیریت شهری بدل گشته است. در این بین سرعت غیر مجاز برخی رانندگان ، استفاده از تجهیزات ترافیکی کنترل و کاهش سرعت را می طلبد. سرعت گیر های ترافیکی در بسیاری مواقع پاسخ مناسبی به این نیاز می باشند. اساس کار سرعت گیر های ترافیکی ، ایجاد ذهنیت وجود یک مانع آسیب رساننده به خودرو در مسیر و به طبع آن کاهش سرعت خوردو از طرف راننده می باشد.
سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی همانگونه که پیشتر ذکر شد، اخطار لازم جهت کاهش سرعت را به رانندگان تندرو اعلام می دارد. این محصول با سایزها و اندازه های مختلفی موجود می باشد. جهت دید بهتر رانندگان در تاریکی، میتوان چهار عدد شبرنگ نارنجی رنگ، در هر طرف ۲ عدد، روی این سرعت گیر ترافیکی نصب کرد. در برخی مکانها، زمین صاف و هموار نیست و بر روی زمین حفره ها و برآمدگیهایی وجود دارد. برای اینکه این محصول خوب به زمین بچسبد و زیر سرعت گیر فضایی باقی نماند از دو قطعه پلاستیکی هم شکل و هم اندازه به نام کفی پلاستیکی استفاده می شود. به اینصورت که کفی ها را روی زمین قرار می گیرد و سرعت گیر روی آنها پیچ می شود. توجه نمایید که سرعت گیر لاستیکی نیز توسط شرکت دژستان تولید می گردد.

همین الان میتوانید جهت استعلام قیمت محصول پیشنهادی با شماره ۲-۴۴۴۱۵۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *